I long for a loss of breath and a most dire predicament

Varför bloggade jag inte igår??? Jag minns inte?????? Minns att jag tänkte på det och skrev ett inlägg i mitt huvud men gjorde det inte alltså åh blir så trött på mig själv ibland <////3
 
Igår klev jag upp ganska mycket tidigare än jag egentligen behövde, för tänkte åka in till centrum och kolla efter lite julklappar. Tror jag måste ge upp med att hitta det jag vill ge till Frej och komma på en plan B, för att grejen jag vill ge honom hittar jag inte begagnad och jag har inte råd med en ny. Så det får bli något helt annat, har lite idéer och sådär så det kommer bli bra C: Min lilla utflykt var inte så illa dock, för jag hittade Loka Likes Old School Vanilla Soft Serve Ice Cream (jisses vilket lång namn) och åt stripes med milkshake till lunch. Nyttig vad är det ens xD
 
På psykologin började vi med den andra kursen, då vi ska läsa två kurser på en termin (vilket är helt sjukt men ingenting någon kan göra något åt; alla har försökt), och vi läser just nu om utvecklingspsykologi, typ hur barn blir som de blir och varför det är viktigt för dem att ha en trygg bas/vad det kan få för konsekvenser om de inte får det. Tycker att det är väldigt intressant och är därför sur för att min klass pratar som mest på psykologilektionerna (alltså utanför ämnet) och är högljudda så jag har ont i huvudet hela tiden och orkar inte lyssna ;w;
 
På studietimmen satt jag bara och läste King Dork och åt pepparkakor som jag snodde från Paulus. När jag kom hem satt jag i princip bara och lyssnade på Yellowcard och något mer som jag inte minns nu och rensade mina likes på Tumblr. Hade typ 2600 saker där och har nu runt 1400, för där någonstans fuckade internet upp </3
 
Idag drack jag två koppar te i skolan och var allmänt hyper innan idrottslektionen. Där pratade läraren om hur man gör ett rörelseprogram till musik och alltså jag tänker så fan heller ställa mig ENSAM framför HELA KLASSEN och få dem att lyssna på mig och följa mina rörelser??? Liksom det händer inte. Jag kommer så fan heller göra det. Kommer att göra uppgiften så gott jag kan och prata med honom om det för alltså okej ja jag ska öva på det här med min sociala fobi men det här är att sätta mig i en situation som gör mig extra obekväm och jag vill verkligen inte. Så får hoppas att det löser sig.
 
Inte så mycket hände på psykologin, förutom att vi fortsatte prata utvecklingspsykologi. På japanskan fick jag veta hur det gick på provet och jag är tydligen väldigt bra på kanji men resten gick inte så bra. Miyuki peppade mig också med matten (eftersom hon var min mattelärare ett tag så ville hon kolla hur det gick och så och hon blev fett glad när jag sa att det gick bra) <333
 
Har nyss ätit middag och ska nu se på videon till Buried Alive, för jag har en idé till en outfit som är typ Creature Feature/steampunk inspirerad, så måste kolla upp lite grejer osv. Yeah. It feels awesome in my head though :D (Måste också öva inför en gruppredovisning imorgon men deeet skiter vi i) (fast nej de kommer döda mig om jag inte är redo so eh yeah need to do that shit as well </3)
 
Here, have some Creature Feature!
 
 
Vet förresten inte vad jag tycker om Attila because they're so fucking weird and I just some parts of their songs are good but then it just sounds weird and awkward and I just idk what's even going on???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0