If you hate the world and you hate what you see, then say this with me - fuck everything

Såg det senaste Supernatural-avsnittet igår och jag tycker att det var skitbra??? Liksom hela idén var fantastisk och visar att fansen blir hörda osv, och det enda klagomålet jag har är att Misha inte var med för det verkade som om han blev jättebesviken över det och jag bara ;w;
 
Anyhow. Idag åkte jag till skolan tidigt för att äta ordentlig frukost (jag kan inte äta direkt på morgonen så att äta frukost i skolan är superb) och plugga till idrottsprovet. Några naturare var där så pratade med dem om lite allt möjligt innan min grupp också kom dit och så. Det kändes som om provet gick ganska bra, trots att jag fick hjärnsläpp på minst hälften av frågorna, haha. Hade världens längsta lunchrast där också, så var med Adelina, Amanda, Micho, Devran och Ferhat tills vi kunde äta och drog sedan till Ica för att köpa en Festis pga tycker synd om mig själv som är sjuk.
 
På psykologin halkade diskussionen till autism och som vanligt när folk pratar om det så blir jag arg för de har fel??? Liksom nu var det iförsig inte lika illa som i högstadiet då de i min klass nu refererar till personer med autism som faktiskta MÄNNISKOR och säger att de HAR autism, inte att de ÄR autism. Så det gjorde mig lite glad, trots att det är ett väldigt stort ämne som ligger nära till hjärtat. Vi diskuterade också barnsagor och varför de är så viktiga för barn, så vi pratade om de riktigt grova versionerna av Bröderna Grimms sagor (vill läsa dem så mycket omg) och sådär :D
 
Min japanskagrupp var oerhört liten idag - det var bara jag, Amanda, Robin och Ferhat där. Så läraren gick igenom lite saker, vi såg på några korta filmer och så fick vi gå en timme tidigare. Dessutom blev läxan uppskjuten till nästa vecka. Yay ♥
 
Sedan jag kommit hem så har jag sett det senaste avsnittet av Modern Family, ätit middag, pratat med Frej i telefon och duschat. Fick även ryck och gick igenom en stor låda med tidningar som jag har under sängen; det var typ ett laget av en sju års lång prenumeration på W.I.T.C.H. däri, samt en jävla massa Pets- och Julia-tidningar. Haha åh min barndom <////3
 
Drar till Frej i helgen, ska bli ompysslad och sådär, så det blir ingen uppdatering. Ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0