I'll keep you my dirty little secret

Don't tell anyone or you'll just another regret
 
Vaknade vid åtta idag och hade tänkt duscha det första jag gjorde, men såg ett avsnitt av Vampire Diaries med mamma medan jag åt frukost (keso med granatäpple omnomnom ♥) och sedan var Petter en evighet i badrummet. Detta ledde till att när jag inte kunde skjuta upp att fixa mig längre så var mitt hår alldeles konstigt och bläh. Fick ha mössa på mig idag, men tycker inte att det var någon jättekatastrof - tycker det var helt okej!
 
i look like a fucking hamster but whatevah
 
Åkte på utvecklingssamtalet med mamma och var så glad över att hon tänkte till och gav min mentor en blomma efter samtalet och inte innan, så det blev inte som i högstadiet då mamma och min dåvarande mentor pratade om teckenspråk och ignorerade att jag fanns :D I alla fall, det gick bra. Ingen hade klagomål på mig och jag fick A/temporary A/B på det jag gjort på tentan - temporary A för att Ragnhild ska ge min uppsats till en annan lärare som ska få betygsätta den. Får jag A på muntliga så får jag A på hela kursen, och det ska inte vara några problem! Det här samtalet var också första gången jag inte hade några klagomål från matteläraren... xD
 
Åkte till Ica och handlade lunch med mamma efter det och sen såg vi på She's The Man tillsammans med min bror, och alltså min kärlek för den filmen är infinite. Den är så jävla fantastiskt bra jag orkar inteee ♥
 
Sedan dess så har jag börjat på min psykologianalys som ska vara klar på torsdag och gjort avbrott endast för middag och ett samtal med Frej. Är nästan klar och det är så surt att jag kört fast, för jag hade ett sådant jävla flyt och jag bara mm <////3
 
Tänkte äta resten av min Milka-choklad (vadå spara för svåra tider jag är ingen hamster heller jag bara ser ut som en) och traggla vidare på uppgiften. Hade förresten hunnit glömma Linkin Park – POWERLESS, men det gör inget för det är alltid trevligt att återupptäcka musik lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0