Just look at all that pain

Idag var jag, som bekant, ledig, och det var jävligt skönt. Somnade vid typ halv ett för att jag bestämd mig för att läsa klart King Dork (gav upp och bestämde mig för att läsa de sista 20 sidorna efter att jag sovit haha </3) och klev upp nio. Åt frukost med mamma och Liv (som var hemma i förkylning) och såg på typ, de första femton minuterna av Trassel. Sedan gjorde jag mig i ordning osv och åkte till Skärholmen med mamma för att köpa jeans till mig. Hon skämde ut mig i affären så jag tvingade henne att köpa glass till mig, and it backfired cos she made me order och jag bara asdfghsdfg daMN MY MOTHER <////3
 
Hittade i alla fall två jättesnygga jeans så det gjorde mig glad ;U;
 
Åt lunch med mamma och Liv och introducerade min syster för Vampire Diaries och jag är så stolt hon tycker om det 8D (är också stolt för att hon börjar få min musiksmak eheheh ♥) Så efter att ha varit fast med Vampire Diaries i två timmar så gjorde jag två sidor matte, pluggade psykologi och memoriserade nästan hela brevet som Merlins mamma ger till Gaius i tv-serien Merlin. Nu ska jag äntligen läsa ut King Dork och sen får vi se~
 
my hair will keep being insane and i still can't take proper selfies so like yeah this is what my hair looks like now uhm </3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0