So shut your mouth 'cause you're talking to much and I don't give a damn anyway

Tror inte att så mycket hände i onsdags så vi hoppar till torsdagen;
 
Spelade pingis med Amanda hela idrottslektionen och alltså egentligen ska det inte kallas för pingis för oftast åkte bollen av bordet så vi spelade golf med den istället HAHAHAHA </////3
 
Blev så jävla arg på min klass, för att de förstör redan psykologilektionerna så jävla mycket och nu lyckades de göra läraren så arg att hon bara gick ut från klassrummet??? Liksom??? Om läraren säger att hon inte är på humör att säga till alla tusen gånger för att hon inte mår bra så kan man väl respektera det tillräckligt myckey för att åtminstone viska till varandra????? Tydligen inte <//////3
Så gjorde en uppgift hon hade lämnat i alla fall och det var så jävla synd att hon gick för att man skulle ha behövt en förklaring till powerpointen, så fick göra research själv </3 Det gick väl liksom bra men alltså ville inte att alla skulle fråga om hjälp hela tiden.........
 
Fattade faktiskt vad vi höll på med på japanskan och fick gruppen (inklusive läraren) att skratta åt mig (för att vi övade på hur man säger "jag vill ha/vill se/ville inte ha/ville inte se" och jag svarade Justin Bieber på de båda negativa frågorna xD
 
Fick ryck när jag kom hem och dammsög mitt rum, dammade av tv-hyllan och takfläkten samt städade upp i min manga-hylla (den är så sorterad och fin nu åååh ♥) och bäddade rent i sängen. Sen tog min energi slut och jag såg på Death Note resten av dagen.
 
Hade ingen lektion i fredags så åkte till Frej typ tio på morgonen. Köpte varm choklad på Starbucks igen och de fick mitt namn rätt den här gången!!! :D
Under helgen så såg vi på Gugure! Kokkuri-san, Sword Art Online, HIMYM, Desperate Housewives och han introducerade mig för en anime som heter Eden of the East och jag känner igen mig sjukt mycket i början för att de var i Washington D.C. och jag hade gått där haha 8D Vi spelade dessutom Animal Crossing, Bowser's Inside Story och Mario Kart för eh ja xD
 
Kom hem för kanske en halvtimme sen och har inte gjort så mycket. Mamma har satt upp en julstjärna i mitt fönster så det är jättemysigt här nu ;U; Kommer antagligen se på Death Note och försöka att inte oroa mig för imorgon då jag ska ha den där jävla redovisningen... usch, vill inte. Kommer åka in till centrum och leta efter något att belöna mig med, annars klarar jag mig fan aldrig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0