You believe in love, I believe in faith

They'll believe in anything, you make up villains
 
Alltså jag är så galet kär i Gerard Way – Millions. Den är så bra ;u; (Blev påmind om att jag ska se denna fantastiska människa om endast ett par månader och bara jesus fucking Christ??? Fick också lust att leta upp hans serier och se om de går att köpa i Sverige mhmhmhm eh yes I need more comics to read)
 
Fåsenu. I fredags hände inte så mycket, förutom att jag i princip var på dåligt humör hela dagen och gjorde en redovisning. Jag var allmänt oförberedd på redovisningen pga hade inte orkat träna och ville verkligen inte ha för hela gruppen + mådde som sagt inte bra men jag gjorde det ändå så jag är stolt över mig själv :D Spelade Pokémon på tåget till Frej och blev typ inte på bra humör förrän jag såg honom. He's magical, haha ♥
 
Under helgen spelade jag och Frej en massa Animal Crossing, spelade ut Bowser's Inside Story (var sjukt beredd på att bossen skulle vara svår meN JAG KLARADE DET PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET ALLTSÅ WTF IS THIS), såg klart på Durarara (god I fucking love that show so much den är numera på min top 10 animes) och började se Noragami (som också är galet bra). Och så åt vi en massa goda saker och gosade :D
 
Åkte direkt från honom till skolan idag, så kom ett par minuter sent och gjorde diagnosen vi hade fått, och sen satt jag typ och lekte med Paulus 3DS haha xD
 
Blev hämtad från skolan och åkte med mamma, pappa och Liv för att köpa junkfood, sedan åkte vi hem och såg på ett avsnitt av Friends medan vi åt. Just nu sitter jag och väntar på att Frej ska komma tillbaks (han färgar håret) så att vi kan se på anime, typ Noragami (för det var världens jävla cliffhanger i det senaste avsnittet vi såg men unfortunately så hann vi inte se ett till för var tvungna att springa till bussen asdfghfsdfgh) tror jag, och sen Yowamushi Pedal som kommer ut idag! (DAY THREE OF INTER HIGH WILL FINALLY BEGIN BRING IT ON BITCHES 8DDDDD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0