You never say yes, never quite no

Say just enough to make me not go
You choose your words
Careful voice
In the end I'm not your first choice
You say you want someone just like me
So then why am I your plan
Why am I your plan
Why am I your plan B?
 
Idag kom jag senare till skolan än jag hade planerat, så när jag kom till matsalen var det runda bordet det gäng jag hänger med alltid sitter vid alldeles proppfullt, så fick tränga in mig mellan Devran och Amanda och dricka mitt te alldeles hopklämd, haha xD
 
Minns typ inte så mycket från engelskan förutom att allt kändes så... lätt. Igen. Ska göra den muntliga delen av tentan på måndag bestämde min lärare idag så håller tummarna på att jag får ett A och slipper engelska för resten av året! (Om jag inte får A så kommer jag göra något extraarbete probably för jag vill inte få något under det, inte i engelska :c)
 
På matten orkade jag och Amanda inte jobba så mycket, så vi satt i biblioteket och såg på Supernatural och ritade, typ. Låtsades jobba när läraren kom och frågade hur det gick HAHAHAH så jävla duktiga alltså <///3
 
Sedan jag kommit hem har jag mest jobbat med redovisningen jag ska göra för etniciteten på måndag. Är sjukt nervös pga har lyckas sänka mitt betyg och den här redovisningen är enda chansen för mig att höja mig på och jag vill inte ens göra den to begin with due to social anxiety och jag har bara ångest och second thoughts och bara bleh. Men det ska nog gå bra, jag menar, jag vet ju i alla fall vad jag pratar om ;w; (dessutom är det roligt att skapa presentationer i Keynote de blir så jävla fina!!!!)
 
icke relaterad bild på mina skor cos why not???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0