Aren't you sick of knowing that you could truly be something that stays and makes a difference before it leaves?

Idag var jag typ arg under frukosten på skolan och klassen såg klart Supersize Me och sedan skrev jag på min book report typ resten av lektionen. Eller ja, blev klar en timme innan lektionen skulle ha slutat så hängde i biblioteket och bläddrade igenom böcker och hjälpte kompisar med sina rapporter. På matten så fick jag tillbaks till matteprov och jag klarade mig så yay! Förstod typ vad jag höll på med också fast det fuckades upp när jag var tvungen att fråga lärarkandidaten om hjälp för hon suger... fast vi slipper henne nu :D
 
Köpte hårspray och godis efter skolan och ska nu plugga. Känner att jag måste. Är så jävla omotiverad och bara ugh men vi får väl köra ändå ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0