"...basically I just want to be a wizard."

Orkade inte blogga något igår pga mår inte så bra just nu, men jag är alltså hemma under helgen. Vet dock inte hur länge jag stannar här, bara att efter tisdag så kan jag åka närsomhelst!
 
Igår så orkade jag aldrig sminka mig som Jack Skellington, men det var okej ändå. Inte så mycket hände för var mest trött och ledsen hela dagen pga allt bara skiter sig och jag är under så jävla mycket stress och press att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Låg typ bara i sängen igår när jag kom hem innan jag ringde Frej och han är min mirakelpojke för han fick allt att kännas lite bättre ♥ Efter den obligatoriska tacos-på-fredag-middagen här i huset så såg jag på Gekkan Shojo Nozaki-kun, så nu är jag klar med den! Ville inte riktigt sova efter det dock, så såg ett par avsnitt av Kuroshitsuji också.
 
Imorse var jag ensam hemma en stund för att Petter skulle på högskoleprov och resten av familjen skulle åka och bada. Jag såg på Jigoku Shoujo och Kuroshitsuji medan jag åt frukost och sedan på The Walking Dead när jag klädde på mig och sådär. Låg sedan och läste King Dork tills det var lunch och efter lunchen så minns jag inte vad jag gjorde mellan att äta och att åka till Ica för att köpa godis. Att vara på Ica på lördagar är rena rama mardrömmen, speciellt inför högtider, då det är mycket folk + på lördagar har de någon person som går runt i en nallebjörnsdräkt och jag hatar sådant så jävla mycket <///3
 
Efter att jag kom hem så ringde jag till Frej och vi såg på America's Next Top Model tillsammans, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill läsa eller spela tv-spel (började spela Dishonoured för behövde en paus från Bioshock men alltså jag vet inte vad jag tycker än för det är practially ett Thief med sämre grafik men jag ska spela mer och se om det blir bättre eh) men måste plugga inför tentan också. Ugh. What have I gotten myself into ;w;
 
konfunderad sköldpadda
 
helbildsoutfit också cos why the fuck not
 
Rubriken kommer förresten från Frej för att vi pratade om att att dirigera och sådär och han sa att det verkade som ett roligt arbete för att man får stå och vifta med en pinne och få folk att göra som man säger. Fast trollkarl lät roligare än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0