'Cause even heroes get the blues

I fredags så vaknade jag typ väldigt tidigt för att skriva rent ett träningsprogram för idrotten, och det var typ det jag gjorde hela morgonen. Tror inte att så mycket hände på mentorstiden, och vi pratade om antiken och litteraturen då och grekiska gudar, och det var väl typ det. Min grupp som jag gör ett grupparbete med på idrotten bestämde sig för att filma vår film efter skolan (trots att jag sa att jag inte kunde.....), så åkte hem till Zeb för att filma. Hans hus var så mysigt och fint åh ;u; Vi filmade klart nästan allt (och flummade mycket fastän vi var effektiva) och sedan typ nästan sprang jag och Amanda till tågstationen och hann med tåget trots att vi väntat på en buss som aldrig kom. Stockholmsgång ftw!1!!!!1!!1
 
Kom hem till Frej runt halv åtta för att det varit kopparstölder mellan två stationer åt Västeråshållet (just my fucking luck) så det tog tusen år att komma fram också och jag bara <////3 Har under hela helgen typ gosat massor, spelat Professor Layton VS Ace Attorney (alltSÅ DET ÄR SÅ SJUKT KUL DE HAR TAGIT BORT ALLA MATTEPUSSEL HALLELUJAH ♥) och Animal Crossing (vi upptäckte att man kan ställa om klockan och därmed få olika sällsynta insekter vi missade på sommaren liksom??? Hur smarta är inte vi???), och sett på America's Next Top Model. Blev typ sjukt arg på en kille där som bara "I can't lose to a guy wearing high heels" (för att under casting week kom en kille med high heels och han är liksom med i showen) och Tyra och alla domare typ dömde skiten ur honom och retades och jag bara god bless you ♥
 
Stanande hos honom tills idag, faktiskt, så åkte direkt till skolan från Västerås. Det gjorde ont i hjärtat att åka eftersom jag knappt sett honom på två veckor och två veckor till kommer att gå, men det ska gå. Vi ska klara det.
 
Hade prov i etnicitet om rasism och på matten så orkade ingen göra något, så jag satt med Amanda, Zeb och Paulus och bara flummade bort hela lektionen och lyssnade på musik. Kom hem, åt middag, fick mamma att fastna för Asking Alexandria och det är typ det jag gjort idag. 
 
Upptäckte nu att Three Days Grace släppt en ny låt och alltså jag har saknat dem liksom jag lyssnar inte så mycket på dem längre men åh mitt lilla emo-jag år 2009 skriker av lycka inom mig just nu ;U;
Three Days Grace – I Am Machine ♥
 
FYRA DAGAR KVAR TILL ASKING ALEXANDRIA OCH CROWN THE EMPIRE JESUS TAKE THE WHEEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0