Darling, won't you forgive me?

I'm just looking for a little bit of love in this heartbreak city
 
Är hemma nu och går som i trance. Jag har fortfarande inte fattat att konserten i fredags hände. Allt var så jävla perfekt och jag skakar fortfarande vid alla minnen och kan inte riktigt gripa tag i tanken att allt hände.

Har dock bestämt mig för att skriva om hela konserten i ett långt inlägg imorgon, för det kommer att bli långt. Det var mycket som hände och det var otroligt mycket känslor, så det kommer att ta tid att skriva och det är lite för sent för det nu. Imorgon, dock, då jävlar!
 
Jag vaknade klockan fyra i fredags och var så jävla uppspelt att jag hade svårt att somna om. Först var det så att jag skrämde upp mig själv, sedan kom jag på att det var fredag och låg och fnittrade i sängen, och sen skrämde jag mig själv igen. Tror att jag snarare svimmade än somnade in faktiskt, var så jävla trött haha </3
Kom till skolan och det första som hände var att jag och Amanda såg varandra och började skrika helt hysteriskt. Vi typ pratade bara om Asking Alexandria innan mentorstiden, och så bestämde vi oss för att vara ordförande respektive sektreterare på klassrådet. Undertecknade pappret med "The Dragon Master" för jag tar allt så jävla seriöst :D
Jag minns typ ingenting av svenskan för jag började hamna i en annan dimension där allt kändes overkligt, och när jag skulle gå till bussen så kändes det så jävla overkligt för mig, Amanda och Micho att de skulle åka in till Tyrol redan och jag sa "vi ses ikväll" helt casually. Alltså herregud jag trodde att jag höll på att dö redan.
 
Kom hem och gjorde mig i ordning med alldeles för hög musik spelandes i mitt rum, och sen åkte mamma och jag in till stan för att ha den bästa kvällen i mitt liv. Skriver mer om det imorgon!
 
Trots att jag var alldeles dödstrött på lördagen så klev jag upp lite innan åtta för att åka in till stan och ta tåget till Frej. Satt och kollade igenom bilderna från fredagen och skakade på huvudet för alltså det kan inte ha varit jag som tagit bilderna??? Jag kan inte ha sett Crown The Empire live??? (MEN TÄNKA SIG ATT DET HAR JAG FAKTISKT)
Kom fram tjugo över tio och Frej var så jävla söt; han visste att jag skulle vara helt slut så han hade gjort varm choklad som han tagit med sig. Det finns inga ord för hur mycket jag älskar honom ;u; ♥
Under den tid vi var tillsammans den här helgen så har vi legat i en hög i hans säng och bara asgarvat åt ingenting, spelat Animal Crossing + Bowser's Inside Story, jag klippte hans hår, åt en massa god mat, sett America's Next Top Model, börjat se på en anime som heter Hataraku Maou-sama och handlar om en demon som hamnar i Japan av misstag och typ måste överleva så han skaffar ett jobb och ja. Eh. Vi såg två avsnitt och serien är så charmig <333
Vi såg också det avsnittet som kommit ut av American Horror Story: Freakshow och alltså??? Det var asäckligt och obehagligt och jag är excited???? Seriöst jag har sett fram emot det här sedan det kom rykten att de skulle göra en freakshow och jag är inte besviken hittills men vet inte om jag kommer våga kolla mer <///3
 
Sedan jag kommit hem så har jag mest duschat och kollat alla mina notiser i telefonen, och skrivit lite. Ska nu gå och skriva lite mer, för är inspirerad till min vampyrsak~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0