Don't ever trust the devil, bitch

Imorse åt jag frukost med mamma och såg på Vampire Diaries och blev helt åååÅÅÅÅH över Damon som karaktär igen cos he is fucking brilliant <///3 På psykologin fick vi tillbaks våra prov en kort stund och jag fick C på både det kognitiva och beteendedelen, och så började vi med det biologiska. Var lite ofokuserad så skrev bara ned allt som stod på tavlan och skrev sedan på en novell, typ. Eh. Och på studietimmen så läste jag på inför tentan.
 
Idag var alltså allmänt händelselös och har inte så mycket att säga förutom att jag spelade ut Bioshock igår och ska förmodligen börja på tvåan idag. Har också kommit på att jag vill skriva en karaktärs backstory, och det kommer bli roligt eftersom han föddes på 1800-talet och är vampyr sååå... 8DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0