I wish I knew what it was like to care enough to carry on

Idag på idrotten så sa läraren att vi skulle komma ombytta för att vi skulle se de resterande grupparbeterna och sedan spela något, men han hade ändrat sig på morgonen så jag hade haft ångest över att ha mjukisbyxor i skolan i onödan :))) (liksom ja mjukisbyxor är sjukt mysiga men har aldrig det i skolan, har alltid typ tajta jeans som är svåra att komma ur </3) Så det tog min lärare en halvtimme att hitta all utrustning för att kunna spela upp videos och sen var det bara en film som vi skulle se och sen var det liksom klart och jag bara hade vi inte kunnat ha sovmorgon istället ;w;
 
På psykologin hade ingen informerat oss om att vi skulle ha ett samtal om teatern vi såg i måndags, så vi gjorde det i en timme och hade sedan psykologi i en timme. Var skitsur för att jag sett fram emot psykologin hela veckan och så fick vi inte ens ha det länge :c Vi gick igenom hur samhället kan påverka ens identitet och så pratade vi om roller man har osv och min lärare fick typ rage på flera elever som inte lyssnade så hon gjorde praktiska exempel på det hon pratade om på oss elever och det var typ några som blev arga och jag bara mEN LYSSNA DÅ SÅ SKULLE NI INTE BEHÖVA STÄLLA SÅ MÅNGA DUMMA FRÅGOR???
 
På japanskan repeterade vi inför provet nästa vecka och jag höll på att somna för att jag är så jävla trött hela tiden pga avgiftar mig från socker + alla mina sovmornar har blivit indragna den här veckan, så längtar till att faktiskt få sova imorgon ;w;
 
Sen jag kom hem så har jag låtit min syster leta igenom min garderob för att se om hon ville låna något inför en fest hon ska på imorgon, eftersom jag inte kommer att vara hemma imorgon så ah. Hon fick låna en skjorta och en t-shirt. Sen hjälpte jag henne med hennes läxor och kände mig som ett duktigt syskon C:
 
Nu ska jag ladda ned lite låtar och göra en ny spellista till min ipod innan jag ser på Pushing Daisies eller någon anime. Kanske Haikyuu!!, för har saknat den litegrann. Eller Kuroshitsuji. Eller Gekkan Shoujo Nozaki-kun. GUD HAR SÅ MYCKET ANIME ATT SE WHAT IS MY LIFE
 
taget för ca en vecka sen, det var den första bilden jag tog sedan jag blev rödhårig! (I like to call that the pre-CTE-era since I'm not wearing my bandana.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0