Is this generation too blind to see that true beauty lies beneath the skin?

So ignorant
 
Alltså jag började se på The Walking Dead igår igen (jag hade sett tre säsonger innan igår) och såg på sju avsnitt för alltså det är så jävla bRA???
 
Kom på där någonstans att jag skulle plugga också, så är typ klar med en tredjedel av det jag ska ha gjort till tentan. Och så såg jag 10 things I hate about you med familjen och åt chips och alltså you have no idea how much I love that movie or how much I wanna be Kat when I grow up ;U;
 
Idag såg jag på DRAMAtical Murder (more like grammatical murder do u feel me) till frukost och är numera alltså klar med den serien. Vet fortfarande inte vad jag tycker pga ganska intressant men rörig plot och ibland otroligt fint animerad samtidigt som ibland är allt så jävla fucked up????? (Fick dock en massa feels i de sista avsnitten because Noiz and Clear and Ren and I just ;w;)
 
Blev också uttvingad i skogen och kom ganska precis hem. Är så sjukt excited över att det ÄNTLIGEN är kallt nog för att börja ha alla mina söta mössor igen!!! (Tycker att det är kul att jag gick från att vara badass till...... det här </3)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0