It all started with a worry that I had

I couldn't get it out
Couldn't get it off my mind
I don't know where to go because it brings me down
And it's driving me crazy
 
Igår efter mitt inlägg så tror jag att jag pluggade japanska så gott jag kunde och tvättade mina örhängen för att jag fått en jävla infektion i ett av hålen </3 Och så såg jag på Hustle och Haikyuu; när klockan var tjugo i tolv hade jag två avsnitt kvar och jag somnade under de tio sista minutrarna på det sista avsnittet ;w;
 
Vaknade runt halv nio idag och åt keso och smoothie och ett ägg medan jag satt med mamma och såg lite på Harry Potter and the Philosopher's Stone (aaaah de var så små och söta???) och gjorde mig iordning osv. Och så såg jag klart Haikyuu. And it was so emotional and I just uGH WHY DID SPORTS ANIME EVER HAD TO HAPPEN TO ME ;W;
 
Idag på psykologin så diskuterade vi stress och jag höll på att skratta högt eftersom jag stressar sönder. I drygt två veckors tid har jag inte hunnit göra så mycket mer än att plugga, förutom vissa stunder när jag verkligen inte orkat eller bestämt mig för att jag förtjänat en paus. Har haft så löjligt mycket i skolan den senaste tiden och det ska bli så jävla skönt att gå på lov nu på fredag.
 
På studietimmen så pluggade jag japanska och ringde Frej på bussen och pratade med honom on och off (tog paus pga middag) sedan jag kom hem fram till kanske 35 minuter sedan. Har sedan dess intalat mig själv om att provet imorgon kommer att gå bra och att jag gjort vad jag kunnat, så jag lyssnar på musik (eller ah lyssnar uteslutande på Chunk! No, Captain Chunk! atm de är så jävla bra) och letar efter en anime jag kan se på. Har börjat få slut på serier som jag kan se på ensam (då jag följer vissa med Frej) och har beslutsångest från min långa lista </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0