It's killing me inside, inside my fucked up mind

IDAG HAR VARIT SÅ JÄVLA BRA NI FÖRSTÅR INTE HUR GLAD JAG ÄR ♥
 
Vaknade sju för att åka till skolan och göra min engelskatenta. Tyckte att det kändes suspekt att jag i princip var klar med ett av häftena (det var tre - ett med glosor, en läsförståelse och en med saker man skulle tänka på när man skrev en uppsats) efter tjugo minuter... Det tog mig ca en timme och 45 minuter att känna mig helt klar och som att jag inte kunde göra så mycket mer, så jag lämnade in och åkte hem. Egentligen skulle jag ha åkt direkt till tandläkaren efteråt, men då hade jag räknat med att det skulle ta mycket längre tid än vad det egentligen gjorde xD
 
Så jag kom hem, åt lunch och såg ett avsnitt av The Walking Dead innan jag fick skjuts till tandläkaren. Fick vara i ett rum där seriöst allt var skrikrosa - lappen de satte som skydd på mina kläder var rosa, deras uniformer var rosa, en sak som de stoppade i min mun var rosa, allTSÅ ALLT VAR ROSA det kändes som om jag hade blivit kidnappad av aliens speciellt when it felt like I got probed in my mouth </////3
 
Efter tandläkarbesöket åkte vi (jag, pappa, Petter och Liv) till en jättestor godisaffär som jag aldrig varit på men som jag tänker flytta in i. Det var seriöst Willy Wonkas chokladfabrik.
 
Ännu bättre?
 
DE HADE MILKACHOKLAD
 
 
NI FÖRSTÅR INTE MIN LYCKA DET HÄR ÄR DET BÄSTA SOM FINNS OK
 
Så ja ;U;
 
Ska nu se det enda avsnittet av TWD jag har kvar innan jag ska... eh... jag vet inte...? Se på någon anime...? ;w;
 
...don't tell Frej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0