Keep living loud and proud

They never can hold you down
 
Idag så åkte jag till skolan iklädd mjukisbyxor, vilket kändes väldigt ovanligt då jag i stort sett bor i jeans och speciellt då skinny jeans, och mina mjukisbyxor är alldeles för stora för mig. Har idrott på morgonen så det kändes väldigt onödigt att klä på mig för att behöva byta om igen, haha. Så drack te i skolan och åt en andra frukost innan det var dags för idrott. Skulle göra klart ett träningsprogram så gjorde det och sedan sprang jag mest på löpband med Amanda och Micho och allmänt bara testade maskiner. Tycker att det är jätteroligt att jag i princip inte har några muskler alls i armarna men har typ sjukt starka ben och axlar xD
 
På psykologin idag så skulle vi jobba med substanser, så jag och Amanda skrev om det kvinnliga perspektivet av testosteron, och eftersom det tog ungefär tio minuter (max) så skrev vi mest på varandras armar och lyssnade på musik och kollade på sexiga underkläder resten av lektionen. Pratade även med läraren om hur det går för mig och jag ligger just nu på ett C, så om jag fortsätter att typ minnas Freud och använder alla korrekta termer inför slutprovet sen så kommer jag eventuellt att kunna höja mig C:
 
På japanskan så hände väl inte så mycket - vi fick smaka på ett japanskt godis som var sjukt gott och så pratade vi typ bort halva lektionen. Minns att vi läste igenom en text och översatte den, och gick igenom nya kanji-tecken, but that's about it </3
 
Kom hem vid fem, åt middag och sedan skulle vi fira min lillebror som fyller hela 10 år idag! Så han fick paket och sen kom farfar och min farbror och vi fikade, och sen lekte jag frisör på Liv och försökte att göra en längre version av mitt hår utan snedlugg och hon tyckte faktiskt om det. I'm converting her, yay!
 
Tror att farfar och Anders fortfarande är här, men orkar inte vara social så jag har gömt mig på mitt rum och spelar Bioshock. Alltså är fett förvirrad av tvåan vet inte vad som händer??? ;w;
 
Anyways, åker till Frej i helgen så ska förbereda lite tidsinställda inlägg. Så ha en fortsatt trevlig dag + mysig helg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0