Let it out, let it take over your brain

I fredags så var det en massa läskiga nior på min skola som typ dömde sönder mig av någon anledning. De stod vid mitt skåp och eh ja jag fick tränga mig förbi alla och sedan dansa till klassrummet med Chunk! No, Captain Chunk! i öronen. Klassrummet var upptaget så min klass hade mentorstid ute i korridoren där vi fick tider för utvecklingssamtal och sådär. På svenskan såg vi en film som heter Korpen Flyger, och så åt vi Haribo-godis (eller ja, jag, Zeb, Amanda, Robin och Micho gjorde det). På tåget in till stan snurrade jag och Amanda på stolpar och var allmänt hysteriska xD
 
Var hemma hos Frej hela helgen fram till måndag morgon, och vi har mest spelat Animal Crossing och Professor Layton, sett på olika saker (Modern Family, Dharma & Greg, Hataraki Maou-sama! och så började vi att se Kuroko no Basket - för jaaa vi behöver ju verkligen mer sportsanime </3 - och Kiseijuu Sei no Kakuritsu - anIMATIONEN ÄR SÅ SJUKT SNYGG YOU DONT UNDERSTAND), ätit konstiga asiatiska ananaskakor och sådär. Det var jättemysigt ♥
 
Var i hans skola ca 40 minuter imorse innan vi gick till tågstationen tillsammans. Åt typ brunch på tåget och åkte direkt till skolan från stan. Var jättearg på mitt hår som blev lockigt av någon jävla anledning och löste det temporärt med att knyta min bandana runt huvudet (testade också att göra det när jag kom hem och kunde platta håret och daYMN I LIKE THAT SHIT?????). Blev också jättesugen på Loka Likes Old School-drickor men alltså jag hittar de knappt; de finns inte på Icat nära skolan eller på Pressbyrån på en station i närheten, blir fett ledsen på det här eftersom jag varit sugen på den med vaniljsmak i flera veckor nu ;W;
 
Vi såg på Hotel Rwanda på etniciteten och pratade betyg, och tycker att det är skitmärkligt att jag gått från A till D på två prov??? Har en chans att komplettera det så är fett nervös då det också är en muntlig uppgift och jag bara ugh </3
 
Matten var inställd, vet inte varför men åkte alltså hem mycket tidigare än vad jag var van vid. Så jag fixade mitt hår, spelade Bioshock, åt middag, pluggade lite japanska, skrek åt det senaste avsnittet av YowaPedal (seriously why am i watching that piece of crap i love it so much but uuuuugh <////3), duschade och såg klart på Pushing Daisies (the ending was so cuuute I wish there was more seasons ;w;). Just nu skriver jag upp vart jag är i alla animes och ska högst antagligen titta på något mer. Haikyuu! kanske. Saknar det lite.
 
hittade en bandana jag tror att jag fick på en konsert (de delade ut gratis vans-prylar pga vans off the wall music night) och jag är typ lika kär i det här som i pilotglasögon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0