Skrivarutmaning: Dag 11

25:Har du någonsin skrivit fanfiction?
Eh. Ja. Jag levde för att skriva dåliga fanfics om Darin när jag var åtta.............................
 
Men alltså annars så skriver jag fanfics om mina karaktärer för att hallååå någon måste ju göra det???
 
26:Har du någonsin blivit publicerad?
 
Aldrig. Det är dock inte så jädrans konstigt, då jag faktiskt aldrig skickat in något till någon alls xD Vill våga göra det dock, vet bara inte vart jag ska börja typ </3
 
27:Vad tycker du om att låta närstående läsa dina verk?
 
Jag låter min pojkvän läsa, alltid. Han är alltid den första att ens få höra om mina idéer och som ger mig beröm för dem, typ. Det har hänt att jag låtit mina föräldrar läsa också, för att ibland vill jag ha faktisk feedback.
 
Eftersom jag skriver mycket för hand så kan jag alltså sitta i skolan, och då blir jag lite "mweh låt mig vara :c" om någon frågar vad jag skriver om heheheh. Så ingen av mina kompisar har läst något jag skrivit, förutom en gång då jag läste upp ett stycke ur A love like war för ett NP-prov förra terminen (jag blir fortfarande glad över allt beröm jag fick självgod much ;U;).
 
Annars lägger jag bara upp skiten på internet för att se vad jag får för reaktioner <///3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0