Skrivarutmaning: Dag 12

29: Beskriv din skrivmiljö.
Den är lite allt möjligt. Oftast är den i min säng med något avsnitt av en anime eller en tv-serie på datorn eller ibland på tv:n, oftast är bara sänglampan tänd också. Ibland är den i Frejs säng medan vi ser på Friends och han gosar med mig. Ibland är den på bussen eller tåget, med högljudd musik i öronen. Ibland är det i skolan med en kopp kaffe på bänken bredvid mig medan jag har lektion.
 
Det varierar som sagt.
 
30: Vad är din favorittid för att skriva?
Jag vet inte, då jag nästan bara har tid på kvällarna. Men jag tycker att mellan nio och typ två på natten är en väldigt bra tid att skriva på i alla fall~
 
31: Lyssnar du på musik när du skriver?
Oftast. Musik inspirerar mig och hjälper mig att fokusera, och jag lyssnar på musik nästan hela tiden, oavsett om jag skriver eller inte :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0