Skrivarutmaning: Dag 14

35: Vilken av dina karaktärer är din favorit, och varför?
Åååh jag vet inte, jag älskar i princip alla! Men Billie ligger mig väldigt varmt om hjärtat, och jag gillar Johnny otroligt mycket, och James är jättebra han med. Och Julian. I like Julian.
 
*struntar i att alla är okända förutom Johnny och Billie för de är komplicerade så orkar inte förklara varför*
 
36: Vad gör du när karaktärerna inte beter sig som du planerat?
I take a detour.
 
Nejmen jag väntar ett tag med att fortsätta skriva för att se om jag kan klura ut vad de egentligen vill och sedan kan det hända att jag skriver om hela scenen för att få hen att börja bete sig som den ska.
 
37:Tycker du om att plåga dina karaktärer?
 
OHJA DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS plågar dem ca hela tiden och är allämnt hemsk och missbrukar min makt som gud <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0