Sometimes it's good to build up walls, not to keep anyone out, but to see who cares enough to knock them down

Idag kom jag till skolan och blev påmind om att det var engelskaprov. Flippade ur innan jag insåg att det var engelska, så jag lutade mig tillbaks i stolen och drack mitt te. Det tog ungefär 40 minuter för mig att bli klar med den första delen, varav mitt största problem var att jag inte kunde minnas ett annat ord för threaten (det är menace för er som undrar och eventuellt kommer stöta på detta extremt svåra problem) och sen så tappade jag koncentrationen totalt under hörförståelsen, men det gick säkert bra!
 
På matten var jag så sjukt trött att jag typ grät av skratt åt allt, och så misstänkte en kille seriöst att jag röker på. Han är typ en utbytesstudent från Frankrike tror jag, och han typ bara "you guys act like you're high ewe" och han trodde inte på någon när vi sa att vi inte ens röker </////3
 
Efter skolan så åkte jag, Adelina, Zeb och Micho hem till Amanda för att göra klart grupparbetet. Det var jättekul och vi var effektiva, men alltså att bli juckad på av en hund när man försöker improvisera fram något att säga om hur allemansrätten påverkar miljön är inte det lättaste........
Jag stannade typ längre än alla andra också, så vi spelade typ något extramaterial på Assassin's Creed, gjorde en jättefin presentation om testosteron för imorgon och åt middag innan jag åkte hem. Det fanns chokladpudding hemma och den var djävulskt god ♥
 
Har nu också sett det senaste avsnittet av Yowamushi Pedal som kom ut igår. Alltså. My love for that anime is too much and oh my god satt på nålar hela avsnittet och skrek i caps lock med Frej, och alltså åh jag älskar YowaPedal så mycket och jag är så jävla glad för att det äntligen är tillbaks <333
 
Ska kolla om det senaste Supernatural avsnittet har kommit ut än, och har det inte det så ska jag spela Professor Layton VS Ace Attorney, eller kanske börja skriva om min vampyr. Har sagt det sedan förra veckan, så tror inte att det kommer hända xD
 
Började lyssna på The Color Morale för någon dag sen förresten, de är bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0