This is how I'm feeling

Idag så spelade jag badminton på idrotten och påmindes om hur jävla roligt det är! Hade jag inte haft så mycket ångest senaste gången jag gick och faktiskt spelade badminton i en klubb så kanske jag skulle ha börjat igen </3 Fick dock spela med läraren ett litet tag efter att jag redan kört slut på mig själv och det var ju lite mindre roligt...
 
På psykologin pratade vi om kriser och sådär, och sen såg vi om en film vi redan sett en gång då vi ska göra en filmanalys på den tills efter lovet. Gick tidigare för att japanskaläraren sagt att vi skulle börja provet tidigare, så stod med min lilla japanskagrupp utanför klassrummet och var helt retarded. Gjorde så mycket jag mindes på provet och åkte hem. 
 
När jag kom hem hade jag ett litet möte med mamma och syster om personliga saker och sen testade jag att sminka mig som Jack Skellington, eftersom jag planerar att dyka upp som honom i skolan imorgon!
 
det var väldigt slarvigt dock då det bara var för att testa så att jag vet vad jag ska göra imorgon. har sprungit runt i hela huset och skrämt mina småsyskon, haha xD
 
Vet inte om det blir någon uppdatering i helgen eller inte, då jag har planer på att stanna hemma men inte har pratat med mina föräldrar än. Det ger mig liiiite ångest. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0