We hold on to the lies to feel free

So shackled by smiles
So empty
We're scared of the war so we've forgotten who we are
 
Imorse var jag på besök hos tandläkaren, och jag fick höra att jag tydligen har ett hål någonstans. Det är ju inte så roligt, men det som är bra är att jag fick tid redan imorgon för att laga tanden :D
 
Efter det drog jag med mig min kära familj till Skärholmen för att jag behövde nytt smink (nu har jag äntligen en foundation som passar min hy igen!!!) och gick runt i olika affärer. Känner typ blandade känslor mot Pinkroom för att jag känner verkligen att jag inte passar in där under den stund jag är inne men samtidigt så älskar jag att gå och lukta på parfymer ;w;
 
Såg på Friends medan vi åt lunch och återupptog sedan mitt maratontittande av The Walking Dead (är nu på säsong 5 och nästan up to date med skiten hallelujah) medan jag läste det sista inför tentan imorgon. Pratade med Frej i telefon någon gång under dagen också men minns inte när. Det var mysigt i alla fall ♥
 
Ska förhoppningsvis se det nyaste avsnittet av Yowamushi Pedal snart, då det varit ute i ca 1,5 timmar och jag är så jävla nyfiken att det inte är sant ;U;
 
vi har jättefina ljus be jelly!!!1!1!!1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0