We're scared of the war so we've forgotten who we are

På engelskan så fick jag tillbaks provresultaten från förra veckan, och fick en del ångest. Fick B på läsförståelsen och C på hörförståelsen. Blev jävligt låg och osäker på grund av det här men har bestämt mig för att göra tentan ändå. Jag menar, jag har kollat igenom materialet till den och alltså det är inga svåra grejer, så jag borde klara mig.
Klassen började också att se Supersized Me (en kille har dokumenterat ett experiment där han bara får äta och dricka saker producerat av McDonald's) och det var så jävla passande att det var chicken nuggets till lunch - kan ju säga direkt att jag inte åt dem <///3
 
Hade matteprov idag, och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Dock gick det inte särskilt bra, haha. Janne sa att klassen skulle diskutera teatern kvart över två, så jag och Amanda väntade i ca två timmar, gick till centrum och kollade på spel och så, bara för att få veta att han missuppfattat och det egentligen var ettorna som skulle stanna. Roligt va? :)
 
Kom hem och började se på Pushing Daisies samt göra min hemtenta till svenskan. Tog paus för middag och har sett på Modern Family också. Såg nyss det senaste avsnittet av Yowamushi Pedal - är så jävla arg för det är 300 meTER KVAR AV LOPPET OCH JAG MÅSTE VÄNTA TILL PÅ MÅNDAG IGEN OCH JAG VILL INTE ATT MIDOTSUJI SKA VINNA JAG VILL ATT KINJOU SKA KOMMA ÖVER LINJEN SÅ ATT NÄR ONODA OCH NARUKO OCH IMAIZUMI OCH TADOKORO OCH MAKI-CHAN KOMMER TILL HONOM SÅ KOMMER ALLA BARA KASTA SIG I EN STOR HÖG SNÄLLA JAG VILL SE HUR DET SLUTAAAAAR ;U;
 
...anyhow. Ska se mer på Modern Family nu, och sen kanske Pushing Daisiesigen. Vi får se C:
 
kom på att jag inte lagt upp någon bild från det att jag blev rödhårig så eh ah here u go och sådär ser min bandana ut också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0