You couldn't hate enough to love

Idag var det en specialdag för skolan, så Karolinska Institutet kom och hade föreläsningar om olika saker och ting, typ kurser och sådant man kan läsa hos dem. De hade mest naturvetenskapliga saker, såklart, men även lite som innehåller psykologi. Allt fick mig att tänka på hur jag måste bestämma mig för hur jag ska göra i framtiden, vad jag vill bli etc. Vet ju att jag vill skriva i alla fall, så kanske kommer försöka söka till någon journalisthögskola eller så. Har också funderat på när jag ska flytta hemifrån och sådant och vet ingenting alls just nu... vi får väl se!
 
Så, det gjorde jag hela dagen. Drack kokosnötste på morgonen och såg ett avsnitt av Zankyou no Terror under en rast och sådär. Det var väl helt okej.
 
När jag kom hem så såg jag sista avsnittet av Zankyou no Terror och jaG BARA NEJ DET FÅR INTE SLUTA SÅ HERREGUD STAAAAHP ;U;
Blev så ledsen att jag gick och såg ikapp på Sword Art Online, och tycker att de fick tillbaks samma känsla som i första säsongen i typ avsnitt 14, så hoppas att resten av säsongen kommer vara likadan. Saknar första säsongen så jävla mycket <///3
 
Sen så drog jag med mig min syster ut för att springa. Har fått i uppdrag av mina föräldrar att göra det en gång i veckan så ja... det var okej, förutom att jag insåg att jag har muskler och är stark, men min kondition suger </3
 
Fortsatte att se på SAO efter middagen, spelade lite Bioshock och skrev, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har en liten japanskaläxa till imorgon (memorisera tre meningar) och det kom jag såklart på typ nu... suck. Orkar inteeee ;U;
 
Förresten så kommer tydligen Gerard Way till Sverige och mamma har bestämt sig för att gå och att jag ska följa med jAG VET INTE HUR JAG SKA KÄNNA JESUS TAKE THE WHEEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0