Add it to the list of things to forget

Somnade inte förrän ca ett och vaknade innan åtta, så alltså över en timme innan jag egentligen skulle vakna. Masade mig ur sängen i alla fall, bara för att jag suger på att somna om, och åt frukost och så. Åkte till skolan för att äta lunch men träffade Robin och Elin från naturklassen och ingen av dem skulle äta + de hade inte sett någon annan, så jag var med dem istället. (Fun fact: flera av de jag vanligtvis är med satt i matsalen typ hela den tiden så jag hade kunnat äta lunch om inte Robin var så jävla blind liksom tack <///3)
 
Minns knappt vad som hände på etniciteten, men matten sög och jag är så jävla otaggad på det här med matte nu. Det är typ jag + fem från min klass som är med elever som jag aldrig någonsin ens sett förut och vi ska ha matte med dem från halv tre till fem, den ordinarie läraren var inte ens där så vi hade en lärarkandidat som sög och var jobbig. Det enda som var bra var att klassen lurade henne att vi slutade halv fem och så var jag, Amanda, Paulus och Zeb helt jävla hysteriska under rasten och det var... ja xD
 
Sen jag kom hem har jag ätit middag och sett på HIMYM. Sitter nu och lyssnar på Beartooth och ska högst antagligen skriva just nu, för jag planerar att gömma mig i mina berättelser i ett tag framöver. Det lät bara bra mycket bättre än verkligheten.
 
känner att mitt hår blev bra fastän det egentligen är för långt???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0