Am I the only one I know waging my wars behind my face and above my throat?

Hade engelska på morgonen, och det var allmänt händelselöst som vanligt. Det är så jävla enkelt att det är löjligt, seriöst. Så jag och Amanda bestämde oss för att ta reda på hur man tentar av en kurs, så jag ska högst antagligen göra det i oktober~
 
Matten idag var något bättre än igår, fastän det var allmänt uttröttande. Blev placerad med två personer som heter Anna och Salvatore (tror jag???) och skrev "Dragon Master" på min namnlapp och så fick Amanda vår lärare att kalla mig för Jamie och henne för Jack. Har inte använt mitt """riktiga""" namn på typ evigheter och det känns skitmärkligt när folk säger det, so it was a really nice change ♥
 
Har mest pluggat psykologi sedan jag kom hem, och ätit middag såklart. Har ett litet läxförhör om Freud och hans galenskaper imorgon, och jag tror att jag har koll på det allra mesta nu C: (Alltså jag svär han kom på alla teorier om att barn blir sexuellt tillfredsställda av att suga på mammans bröst och att barn blir förälskade i sina föräldrar för att han skulle slippa känna sig så jävla sjuk med sina egna issues liksom alltså nEJ lägg av <////3)
 
upside down cos vy nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0