Here there be witches on the edge of town

Cast them in water and see if they drown
Cleanse them with fire burn them down
Bury their bones in hollow ground
 
I fredags hände ingenting på mentorstiden och hade grammatikprov på svenskan. Det känns som om det gick ganska dåligt men orkar typ inte bry mig; jag KAN grammatik, jag kan bara inte alla orden för det. Hamnade i elevkårsrummet tillsammans med folk (aka orkar inte minnas vilka) och åt chips. Sen började vi typ gå igenom litteraturhistoria innan vi fick sluta. Hängde på centralstationen tillsammans med Amanda eftersom mitt tåg inte skulle gå på typ tjugo minuter och ja xD
 
Kom till Frej och vi har spelat Animal Crossing samt Bowser's Inside Story, sett på Friends och Mulan och Barakamon (är så ledsen nästa avsnitt som kommer ut är det sista) och ätit massor av saker med ost i. Och så smakade vi Yoggis nya yoghurt med ananas och kokos; jag älskade den men han tyckte den var för söt whAT EVEN <////3
 
Idag blev jag återigen påmind om hur jobbigt det är att ha etnicitet med min klass, för vi pratar om racism just nu och alla tar illa upp hELA tiden och börjar tjafsa om alLT men det bästa är att de missförstår mer än hälften av allt läraren säger </3
På matten hade vi ett frivilligt matteprov och sen började vi gå igenom grafer. Blev jättearg/upprörd för att lärarkandidaten antog att jag gett upp när jag blev klar ca tjugo minuter före alla andra och lät som om jag aldrig skulle hinna klart med läxan som jag klarade på tre minuter skitkul verkligen :))))
 
Måste plugga lite psykologi idag, för har prov i det på torsdag igen, och sen ska jag äntligen börja läsa The thin executioner. Är så pepp på det åååh ;u;
 
Förresten så har Creature Feature släppt en ny låt och den är så bra så jag har snöat in på dem igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0