Hime hime, hime, suki suki daiiisuki hime

Eto, få se nu... i fredags så var det så att cirka tre minuter efter att jag gått hemifrån så kom min huvtröja levererad direkt till våran dörr. Efter en hysterisk konversation med mamma så blev det bestämt att pappa skulle komma med den till mig, och han kom innan bussen, så han bestämde sig för att skjutsa mig till skolan. Det var snällt ♥
 
är sjukt kär i den ok ♥♥♥
 
På mentorstiden så fick jag se det schema som gäller nu och jag bara??? Jag börjar kvart i tolv på måndagar och slutar numera fem två dagar i veckan??? Och psykologin borde inte ligga två dagar i rad och allt suger för att de inte ska dra alla i klassen över en kam för vissa klarade faktiskt matten och dessutom så hjälper det inte att ha matte i över två timmar efter klockan tre???
 
ÄR SÅ ARG.
 
I alla fall. Jag, Zeb och Robin var helt hysteriska på svenskan, så under grupparbetet så Amanda fick typ göra allt själv. Eh. Gomen ne ;u; Satt liksom och skrek av skratt och åt godis i elevkårsrummet, eh </3 (Fast det blev värre sen när det började snackas kodnamn om en kille i vår skola - vet fortfarande inte ens vem det är goDDAMNIT GUYS)
 
Efter skolan så åkte jag in till centralen med Amanda för att hon skulle åt samma håll, och vi typ snurrade och dansade och skrattade och sa en massa elaka skämt (alltså herregud jag är så roligt elak jag orkar inte <///3) och hon köpte Kerrang! och sen gick jag för att jag skulle hinna med ett tåg till Frej också. Det var typ störningsfel så det tog längre tid än det brukar, men jag satt och skrev på en AU till fyra karaktärer, and it's turning out really nice~
 
Under helgen så har jag färgat håret (blått igen), klippt Frejs hår, spelat Animal Crossing och försökte spela Legend of Zelda: Skyward Sword men blev sjukt distraherad, sett på The Big Bang Theory, Tokyo Ghoul, DRAMAtical Murder, Sword Art Online och så blev jag introducerad för Gekkan Shoujo Nozaki-kun och vi började se Barakamon tillsammans. Och så åt vi pannkakor. Det var väldigt mysigt ♥
 
Och så upptäckte vi att America's Next Top Model har börjat igen!!! Cory var med i början!!! Miss J är tillbaks!!! De har killar med den här säsongen med!!! Vi har redan favoriter och personer vi hatar fastän vi bara sett två avsnitt!!! ÄNTLIGEN BÖRJAR KEX-OCH-TOMAT/LINSSOPPA-SÄSONGEN YAAAAAAY!!!!! (Förra året hade vi som tradition att vi såg på det nya avsnittet till middagen och åt kex, med eller utan soppa. Salt-och-peppar-kex is the shit~)
 
Just nu borde jag läsa/göra läxan till etniciteten men är för trött i huvudet. Kom nyss ikapp med bloggar jag följer och uppdaterade min lista på animes jag tittar på, och borde sova. Ska nog göra det. Måste kolla busstider inför imorgon dock. Är så otaggad på att åka till skolan haha :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0