I just wish it didn't have to be this way

Idag orkade jag inte med något på morgonen så jag bröt ihop totalt på en busshållplats och typ skrekgrät. Stod med ryggen mot gatan och hade telefonen mot örat så vet inte hur många som gick förbi och jag antar att det är bra. När jag lugnat ner mig hade jag inte tid att byta om till idrotten, så jag bara gick dit och sa att jag var sjuk, och resten av lektionen satt jag med Paulus och skrattade åt 9gag och jobbade på en idrottsuppgift.
 
Hade psykologiprov och det gick hyfsat bra fastän jag var helt seg i huvudet. Som sagt var det om det kognitiva, så jag valde att svara på alla frågor om det kognitiva och sedan analysera ett fall som hade med beteende att göra, eftersom det var enklast så. Det enda jag störde mig jättemycket på var att min klass inte kunde hålla käften och typ pratade och var så jävla dumma och jag bara det är så respektlöst mot alla som faktiskt försöker </3
 
Skulle inte vara på japanskan så fick sluta sjukt tidigt iochmed att jag fick åka hem efter provet, så jag spelade Phantom Hourglass tills klockan var drygt halv sex, för då skulle jag på en handledarkurs för att få ta körkort. Tycker att det är jättekul att det inte är jag som vill att jag ska ta körkort, men ändå var jag tvungen att sitta helt själv i en situation som gav mig ångest för att mina föräldrar redan varit på den kursen med min bror, yay! :DDDD (Ja, jag är sarkastisk som fan. Jag höll på att grina hela den tiden och det första jag sa när jag kom hem var att jag inte tänker ta något jävla körkort. Usch.)
 
Ska lägga upp dagens skrivarutmaningar och sedan återgå till mitt spel för jag orkar inte riktigt något annat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0