I know you love to resist

And all it takes is a kiss
And you just love to hate me
 
Idag så drack jag ananste och det var så jävla gott??? Blev sjukt glad när jag såg att det fanns för jag gillar te så mycket speciellt något udda smaker typ ;u;
 
På idrotten så pratade läraren om friluftsliv för att vi ska göra instruktionsvideor om hur man klarar sig i naturen. Ska göra om allemansrätten med tre kompisar och det ska väl bli okej tror jag.
 
På psykologin så gick vi igenom det vi ska kunna till miniprovet om Freud igen, och jag tror att jag har ganska bra koll. Jag måste dock läsa igenom en gång till men det borde inte vara något problem det heller.
 
Var tvungen att åka innan japanskan för att jag skulle på möte med logopeden som utredde mig för dyskalkyli igen, så direkt när jag kom hem så åkte jag och pappa dit där vi mötte en special pedagog från min skola. Personligen tyckte jag att mötet verkligen inte var värt en och en halvtimmes bilköer efteråt. Liksom jag trodde att jag skulle få konkreta saker som jag måste ha för att klara skolan, typ att logopeden skulle säga att jag måste ha miniräknare och längre tid under prov, men han sa typ sådant som han sa förra gången jag var där och det var typ allt. Mötet tog en halvtimme och jag bara <///3 Fast de spelade Green Day och The Offspring och Marilyn Manson på radion så det var okej. Dessutom tycker jag att det var roligt att pappa sa att det var bra att jag spelar tv-spel eftersom jag har seg reaktionsförmåga, för det är tydligen ett jättebra sätt att träna upp sådant på~
 
Sen jag kom hem så har jag ätit middag och satt på American Horror Story. Sitter och kollar på det just no and holy shit drama is happening O___O (vet redan allt som händer för jag har sett alla säsonger som kommit ut hittills men ändååå </3) Ska typ skriva och se på det här ett tag och så får vi se. Måste packa och så för jag ska åka till Frej i helgen C:
 
ALLTSÅ JAG STÖR MIG SÅ JÄVLA MYCKET PÅ TATE VARFÖR TYCKER ALLA OM HONOM HAN ÄR EN JÄVLA PSYKOPAT SOM VILL ATT VIOLET SKA TA LIVET AV SIG ÄVEN OM JAG FATTAR VARFÖR SÅ FATTAR JAG INTE VARFÖR ALLA LIKSOM VILL HA HONOM SOM SIN POJKVÄN HAN ÄR INTE JÄTTESÖT HAN ÄR INTE FANTASTISK HAN SÄGER VISSA DJUPA POETISKA SAKER MEN HAN ÄR ETT JÄVLA RÖVHÅL ALLTSÅ HAHAHAHAHHA JAG ORKAR INTE </////3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0