I'm just laying in my bed, wishing that I had never woken

Hade världens kortaste mentorstid och gick till Ica med ett ganska stort gäng av personer på lunchen och åt chips i elevkårsrummet och hade svenska där vi diskuterade litteraturhistoria och så åt vi mer chips på rasten och sen åkte jag hem och spelade ut Phantom Hourglass och åt nyss middag.
 
Är alltså hemma i helgen men vet inte hur mycket jag kommer blogga pga ska kanske spela in en film till ett grupparbete och kanskekanskekanske träffa Frej en dag och högst troligen hänga med Amanda. Och så mår jag inte heller bra just nu och jag vet inte vad som är fel men jag orkar bara inte jag sover inte jag orkar knappt äta jag är ledsen ca hela tiden och jag bara jag vill inte just nu.
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0