Life is like a video game

Trying hard to beat the stage
All while I am still collecting coins
 
Idag så åkte jag till Ica och köpte gummibjörnar innan psykologin, och på den lektionen så repeterades allt inför provet imorgon, och jag känner att jag har väldigt bra koll! (Med tanke på att vi håller på med det kognitiva dvs sånt jag gått i terapi för + resten av innehållet till provet är inte så komplicerat :D)
 
På studietimmen så pluggade jag lite japanska (måste memorisera typ två-tre meningar inför imorgon och jag hann glömma det...) och läste The thin executioner. Tyckte att det gick lite segt i den ett tag but then everything escalated rather quickly och sen blev den nästan triggande och äckligt obehaglig så jag var tvungen att lägga ifrån mig boken eheh. I LOVE IT THOUGH ♥
 
Ettorna hade poängjakt idag, då de skulle göra en del olika utmaningar för att samla poäng som kommer att gynna dem när det är dags för utspring i trean. Jag skulle egentligen inte vara med, då jag inte ens är med i elevkåren, men Zeb var så sjuk att han var tvungen att gå och Amanda ville inte vara själv, så jag stannade. Vi åt de sista gummibjörnarna jag hade och var uttråkade för alltså ettorna vi hade var så sjukt tråkiga??? De ville knappt göra något av de roliga sakerna på listan alls och jag och Amanda bara "vI SKA GÖRA ALLT DET HÄR NÅGON GÅNG YES 8DDDDD" så eh ja. Det var väl lite roligt xD
 
Kom hem, åt middag, ringde Frej och pratade länge, och snart ska jag se America's Next Top Model tillsammans med honom, för det har kommit ut ett nytt avsnitt. Hoppas att lilla bögpojken från Texas vinner nu när Romeo är ute haha ;u;
 
Färgade halva håret igår förresten. Det blev typ såhär;
 
det syns inte skitmycket men hela min lugg + det på andra sidan är jätteblått och resten av håret är samma urtvättade blå som jag hade innan. det ser skitcoolt ut och jag är nöjd fast lite orolig för när jag ska byta hårfärg, då mitt hår inte kommer ha samma nyans överallt. det kan bli skitfult men det kan också bli jättecoolt. gillar inte att inte veta haha ;w;
 
Kommer att lägga upp dagens dos av skrivarutmaningen efter ANTM, för orkar inte riktigt tänka just nu och sådär. Om jag inte fastnar med min bok eller med att skriva eller spela Phantom Hourglass så kommer det i alla fall dyka upp senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0