Looking for nothing short of a miracle

Idag har varit allmänt händelselös. Har i princip skrivit på en reflektion till idrotten hela dagen, och det bästa är att jag inte kan lämna in den trots att deadlinen är idag, för att de har inte gjort så att man kan lägga upp saken via paddan. Så jävla dumt. Ännu roligare? Läraren vet om det här. Kan det bli roligare än så? Ja - jag mejlade honom igår om detta, förklarade att jag inte har något skrivprogram på datorn så jag kan inte fucking lägga upp skithelvetet, och haN SVARAR INTE UGH
 
...okej. Ja. Eh. Är egentligen på ganska bra humör, tror jag, fast jag saknar Frej massor.
 
Har också sett på Haikyuu!! idag och druckit te och spelat Farmville för varför inte </3 Vill spela tv-spel nu, men vet inte om jag ska spela Bioshock eller typ... Assassin's Creed ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0