Now I lay here waiting with the hope that I might find some sleep

Klippte håret i torsdags och var jätteglad över det för jag hatar när det blir alldeles för långt och nu är det liksom kort och jag bara ååååh ♥♥♥
 
I fredags fick jag mer info om tentan i engelska och har nu koll på vad jag ska göra innan provet. Jag måste också läsa tre romaner, men inte inför provet, och jag får välja själv! Så jag är fett glad över det :D Har redan nu valt vad jag ska ta - Small Gods (läser den liksom just nu så ah easy way out xD), The thin executioner (fick hem den i posten för ett tag sen och är fett excited över att läsa den iiih) och King Dork (bara för att den är så mysig)~
 
På svenskan minns jag knappt vad som hände, förutom att Alex släppte in oss i elevkårsrummet och jag snodde energidryck och en påse med popcorn tillsammans med Zeb xD
 
Efter skolan hade etnicitetläraren planerat in ett studiebesök så jag satt med Amanda och Zeb och väntade och allt var fucked up men vi kom iväg i alla fall. Var helt hysterisk på tåget haha </3
Vi åkte till Etnografiska muséet ute på Gärdet och lyssnade på en föreläsning om racism. Det värsta? Jag vet att jag redan gått igenom allt det där, både från historian och etniciteten. Så jag tyckte det var helt värdelöst, + Haydar förklarar bättre trots att han skriker och har en skruv lös...
 
Åkte till Västerås efter det och var helt stört slut i huvudet och jätteledsen för att allt var så fel så jag bröt ihop på tågstationen och typ skrek förlåt tusen gången om. Hatar det där </3
 
Fast allt blev bra och helgen var mysig. Jag och Frej såg på Friends och på Barakamon och tränade och spelade Animal Crossing (alltså det är så underhållande trots att det är ett barnspel??? seriöst vi är beroende haha) samt Phantom Hourglass. Det var som sagt väldigt mysigt ♥
 
Kom hem till valvakan och skrattade sönder åt all skit och alla puns/skämt som kom från familjen. Tycker dock att höjdpunkten av kvällen var personen som stängde av strömmen på SD's valvaka i Malmö allTSÅ THAT PERSON IS MY NEW HERO HAHAHAHAHAH ♥
Anyways så vet jag inte vad jag tycker om regeringsbytet, liksom jag hoppas bara att Vänsterpartiet inte får någon makt över skolan då deras skolpolitik är lika värdelös som Sverigedemokraternas, och apropå racisterna så är jag så sjukt arg för att de blev så stora??? Liksom vad fan håller ni på med????????
 
I alla fall. Hade friluftsdag idag så gick en bit på Sörmlandsleden. Det var helt okej trots att jag mådde illa och var skittrött hela vägen (tror vi gick typ 8,5 km). Kom ganska nyss hem och sitter nu och äter choklad. Mår lite bättre så ska kanske plugga engelska eller spela tv-spel. Vill spela Bioshock men mitt problem är att jag är stört rädd för det haha ;U;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0