Skrivarutmaning: Dag 2

03: Läser du mycket?
Jag slutade läsa typ innan sommaren och spelade bara tv-spel, men har börjat komma in i läsandet igen, speciellt efter att jag köpte en massa nya böcker i somras. Läser just nu Small Gods av Terry Pratchett (fast jag tror jag sagt det ett par gånger......) och räknar med att ha den utläst innan veckan är slut C:
 
04: Har du någonsin kastat en bok tvärs över rummet?
Inte vad jag kan minnas. Var jävligt nära på att göra det med The fault in our stars dock, men gick och dränkte sorgen i mat. Tror att jag höll på att göra det med Cirque du Freak: The vampire's assistant också, minns att jag skrek en hel del i alla fall xD 
 
Fast förresten om matteböcker räknas så jag har slängt ifrån mig dem minst miljarder gånger~~
 
NEJ FÖRRESTEN JAG KASTADE LOOKING FOR ALASKA IFRÅN MIG OCH MIN SYSTER BLEV JÄTTERÄDD FÖR JAG BÖRJADE SKRIKA OCH TYP DÖDSHOTADE JOHN GREEN HAHAHAHAHHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0