Skrivarutmaning: Dag 3

05: Har du någonsin tagit några skrivarkurser?
Faktiskt inte. Jag är självlärd genom att övaövaöva och läsa mycket, faktiskt. Har funderat jättelänge på att göra det dock och var nära att göra det i somras men bara nej my writing is fabulous anyway~
 
Nejmen okej kommer kanske göra det någon gång för att se vad som skulle hända, typ. Det verkar intressant i alla fall C:
 
06: Vad är den bästa feedbacken du någonsin fått?
Usch. Jag vet inte. Jag får typ inte feedback, bara komplimanger - kan seriöst inte minnas att någon gett mig ordentlig feedback på typ år. Fast annars så gillar jag att jag fått höra att jag gör väldigt komplexa personer, har bra/oberäkneliga plottwists och när jag får meningar och uttryck att fastna i någons huvud~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0