Skrivarutmaning: Dag 4

07: Vad är den värsta feedbacken du någonsin fått?
ÄR FORTFARANDE JÄTTEARG ÖVER B:ET JAG FICK PÅ EN NOVELL I NIAN. I SWEAR TO FUCKING GOD OM JAG SER LÄRAREN SOM BETYGSATTE DEN SKA JAG HUGGA IHJÄL HENNE FÖR JAG SKREV DEN FÖR ETT NATIONELLT PROV TROTS ATT JAG HADE MENSVÄRK OCH TYP LÅG OCH KVED OCH DEN VAR FAKTISKT VÄRD ETT A OK
 
...fast annars så vet jag inte. Har liksom nästan aldrig fått dålig feedback...? owo
 
08: Vad är ditt största störningsmoment inom skrivandet?
Alltså okej vet inte riktigt hur jag ska tolka frågan men here goes;
 
- Jag kan inte skriva typ action (det är därför slutstriden i Damnation är typ fyra rader...) eller om jag känner att jag har målat in mig i ett hörn. Det sistnämnda hände dock mer förut, för jag slutade skriva så fort jag hittade en massa plotholes eller inte visste hur jag skulle fortsätta, men nu tragglar jag bara vidare och hoppas på det bästa!
- Jag är en sådan människa som kan få inspiration under en kort stund och sedan bara stirrar på häftet/skärmen i flera timmar och är tom på ord. Så basically allt är ett störningsmoment för mig, speciellt mitt humör för det är ganska ojämnt osv.
- Jag hatar MS-karaktärer och typ, böcker med en intressant handling som författaren sköter dåligt. Liksom varje gång sådant händer skriver jag oftast om boken i mitt huvud efter att jag slutat läsa den och jag bara <///3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0