Skrivarutmaning: Dag 7

15: Vad tycker du om kärlekstrianglar?
Det beror på. Gillar kärlekstriangelen mella Kai och Drake (två av mina och Frejs många olika karaktärer); Drake är sjutton och börjar bli en känd skådespelare som inte kan ta fler skandaler - Kai är gift och 31 år gammal och är påväg att få sitt andra barn. Så eh ja triangeln mellan Kai, Drake och Liesel är fett intressant xD
 
Så, jag tycker att det beror på innehållet i den. Liksom är det bara "åååh kan inte bestämma mig för vem jag gillar mest ;W;" så är det bara tråkigt och uttjatat. Gillar små twistar som gör allt intressant C:
 
16: Föredrar du att skriva på dator eller för hand?
ALL HAIL PENNAN VÅR BEFRIARE. Skriver faktiskt nästan endast för hand nuförtiden, om det inte är något som jag funderar på att eventuellt lägga upp i framtiden för jag har upptäckt hur jävla jobbigt det är att föra över allt man skrivit för hand till datorn, och jag kan alltid ta med mig en skrivbok medan Google Drive tar upp jättemycket plats i telefonen så jag har inte det + har inte alltid med mig datorn eller har internet på ipaden. Så jag föredrar att skiva för hand ja C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0