So let them hear our hearts

Igår så insåg jag att engelskan inte alls är svårare det här året. Jag menar, jag var klar med två och en halv timmes arbete efter en halvtimme. Liksom seriöst jag vill typ bara tenta av året eller så men vågar inte fråga någon om jag får göra det haha </3
 
Hade också matte, och då fick vi höra att onsdagslektionen blivit flyttad till måndagen så att vi ska sluta halv sex. Självklart blev det kaos i klassrummet, men läraren lovade att se vad hon kan göra för att fixa det + flera av mina kompisar har sagt att de ska ta upp det med rektorn för de får egentligen inte hålla oss kvar efter fem, så det ska väl bli bra (hoppas jag).
 
När jag kom hem så fick jag American Horror Story som kommit på posten, så jag roade mig med den resten av dagen + skrev lite. Det var väl allmänt trevligt och sådär, antar jag.
 
Idag så hade vi någon specialdag, så det kom politiker till vår skola som hade en debatt i aulan. Blev typ så jävla arg för att 1. alla svar de gav var så extremt vaga, 2. de skulle inte prata om bara kommunen skolan ligger i för de allra flesta som går på min skola bor inte ens i samma kommun, 3. Sverigedemokraterna störde mig och 4. Vänsterpartisten var en jävla idiot. Liksom, han mobbade SD, vilket jag egentligen inte har så mycket emot, men efter det så slutade eleverna lyssna på honom och jublade enbart för att han var på SD, och han snackade så jävla mycket skit. Kul att han var på partiet som har samma skolpolitik som hans eget parti! :DDDD
 
Annars så låste jag in mina nycklar i mitt skåp så att jag fick knipsa upp det, blev typ intervjuad av skoltidningen and got slapped on the ass + fick en kompis bröst uppkörda i mitt ansikte alltså HAHAHAHHA va????? <////3
 
Kom ganska precis hem, så ska väl se på American Horror Story och läsa i psykologiboken inför lektionen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0