Welcome to the freakshow

Vaknade typ ganska tidigt igår och kände typ bara "uuuuugh orkar inte vill inte vill ligga kvar" men kunde inte somna om så tvingade mig själv att kliva upp, så eh ja. Åt toast och såg på Shooter med mamma och pappa innan jag var tvungen att göra mig iordning för att åka till skolan osv.
 
Det var en helt random kille på bussen som sa att jag hade fint hår och undrade om det verkligen var så bra att ha piercings i läppen och jag bara hahahhaha what <///3 Köpte gummibjörnar innan jag gick till psykologin, och där fick jag tillbaks mitt prov (fick ett B och det var tydligen det högsta man kunde få så go me!!!!) och så pratade vi typ om... eh... minns inte ;u; Kommer bara ihåg att jag var jättedramatisk och bara "OH ROMEO MY BROMEO I LOVE YOU BUT NO HOMEO" till olika personer i klassen xD
 
På läxtimmen så satt jag bara och läste Small Gods och lyssnade på musik, eh. Ja. Intressant...
 
Tror att jag spelade Bioshock när jag kom hem, men minns inte så mycket mer ;w;
 
Idag vaknade jag vid halv åtta och åt scones till frukost och såg på någon film som jag inte minns namnet på med mina föräldrar, och så insåg jag att jag måste köpa ny hårfärg snart för jag har inte så mycket blått kvar och jag ska byta till lila och jag bara uuuugh det är dyyyyrt ;u;
 
Eftersom det är grupparbeten på idrotten så bestämde sig min grupp för att göra skiten nästa vecka, så hade alltså sovmorgon. Kom till skolan typ kvart i elva för att äta lunch, så satt och pratade med Zeb och Robin medan vi väntade på resten och så ja. På psykologin pratade vi om det kognitiva och KBT, vilket var lite roligt för jag kunde redan allt då jag genomgått en KBT-behandling xD

På japanskan så blev alla typ övertrötta så vi låg och skrek av skratt åt dumma saker och jag bara </////3
 
Har typ bara hunnit äta middag sen jag kom hem. Ska fixa lite inlägg till skrivarutmaningen som ska dyka upp under helgen eftersom jag högst antagligen åker till Frej, om jag lyckas övertala mina föräldrar att jag mår tillräckligt bra för det dvs :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0