We are the jack-o'-lanterns in July, setting fire to the sky

På etniciteten igår hade vi repetion inför provet nästa vecka och jag är seriöst helt stört trött på min klass. Det är inte roligt att vara på lektioner där läraren måste bråka med eleverna halva lektionerna och sedan låta alla gå tidigare för att han blir helt trött i huvudet att ha lektion med oss. Seriöst. Ugh </3
 
Lärarkandidaten antog att jag var dum i huvudet på mattelektionen så jag blev jättenere och orkade inte räkna fastän det egentligen inte spelade någon roll. Men liksom hon bad mig att svara på en fråga och jag tvingades att mentalt tvinga mig själv till att göra det, vilket tog ca fem sekunder, men då hade någon annan hunnit skrika ut svaret och så sa hon "Jamen Frida nu när du ser hur man ska göra kan du lösa nästa uppgift då?" AlltSÅ OKEJ JAG HAR BETT OM ATT BLI KALLAD FÖR JAMIE OCH DET VAR INTE MITT FEL ATT JAG INTE HANN SVARA HÅLL KÄFTEN JÄVLA KÄRRING
 
Kom hem, åt middag, var på dåligt humör och spelade Bioshock och Phantom Hourglass och skrev en önskelista. Och så läste jag ut The thin executioner någon gång under dagen också och slutet gjorde mig alldeles varm i själen ♥
 
Idag så var det skolfotografering, så jag drack te vid ett överfullt bord och sedan typ flummade jag med Amanda, Paulus och Zeb under hela fotograferingen. Efteråt hade jag engelska i typ en timme och tio minuter; blev klar med allt arbete + 3 extra uppgifter tjugo minuter innan vi skulle sluta. Inte roligt </3
 
Hade matte idag igen och förstår nästan vad vi håller på med. Fick fråga om hjälp av en helt okänd person som jag inte vet varför hon var med i klassrummet och hon förklarade mycket bättre än vår fucking lärarkandidat :C så det är typ tack vare henne jag förstod och kunde räkna själv. Ska bli så jävla skönt i december när jag är på min sista mattelektion ever! Vill bara slippa den här jävla skiten)
 
Kom ganska precis nyss hem och internet är segt så jag kan inte titta på anime som jag hade tänkt göra. Uuuuugh. Får försöka hitta på något annat att syssla med :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0