Well I'm so tired of the rain falling softly on the ground, just enough to get my feet wet but not enough to let me drown

Idag var en jävla berg-och-dalbana, haha. Har drabbats otroligt mycket av ångest lately så jag har inte mått särskilt bra, och det får mig att bli arg så jävla lätt och jag exploderar för minsta lilla sak och jag har fått svårt för att äta igen. Detta resulterade i att jag höll på att gråta hela morgonen och bara klarade av att dricka te till frukost, så ja...
 
På idrotten så skulle vi planera våra filmer om friluftsliv, så jag satt i en soffa med min grupp (Micho, Zeb, Amanda och Adeleine [vet inte hur det stavas???]) och planerade en film som kommer vara så jävla störd HAHAHAHA <///3
 
På psykologin så gick vi igenom mer om Pavlov och hans teorier/experiment innan det var dags för skolvalet, så vi fick typ jättelång rast. Skämtade med Amanda om att rösta på Satanistiskt Initiativ, som hon sa var ett hittepå-parti (det finns tydligen på riktigt, vi googlade det efteråt och dog), men jag vågade inte så jag tog Miljöpartiet... varför inte, liksom.
 
Det kändes jättebra på japanskan för en gångs skull och det gjorde mig glad! Vi gick igenom fyra nya kanji-tecken och gjorde ett papper om na- och i-adjektiv och läraren var typ helt over the clouds för att min mening var bra??? Liksom skulle skriva vad jag svarat på tavlan och hon behövde inte rätta så mycket och hon bara "deN SOM SKREV DET HÄR GJORDE RÄTT I ATT ANVÄNDA EN PARTIKEL DÄR OCH JUST DEN FÖR DET BETYDER ATT DET FINNS ETT MEN OCH PERSONEN SKREV OCKSÅ DEMO (men på japanska) OCH ÅÅÅH 8DDDD", basically ;w;
 
Ska klippa mitt hår senare ikväll, vet inte när för mamma ville vila först, så jag sitter och fixar tidsinställda inlägg av Damnation för att jag bestämt mig för att lägga upp den (den kommer hamna här, från fredag till söndag klockan tolv på eftermiddagen, för det är tre delar). Är ganska okej just nu, faktiskt c:
 
Upptäckte förresten Front Porch Step när jag egentligen skulle sova och alltså hans röst är så mysig ;w;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0