When I tell you I'll be fine, I still want you by my side

Började läsa The thin executioner igår och kom hundra sidor utan att ens märka av det. Alltså den är så bra ;U;
 
Idag fortsatte jag läsa den jävla boken på bussen och på engelskan när jag var klar med allt där, och så på matten gick det ganska bra fastän jag fortfarande hatar lärarkandidaten. Jan är snäll i alla fall så det är okej ;w;
 
Kom hem, såg slutscenerna på Harry Potter och Halvblodsprinsen (mamma och Petter har ett HP-maraton för båda är hemma så ah) och bestämde mig för vad jag ska göra med mitt hår nu och spelade Bioshock. Önskar att jag kunde säga att jag ska plugga psykologi idag, men jag kommer fastna vid min bok. Igen. *sighs*
 
Glömde bort skrivarutmaningen igår, så gör dubbelt så mycket idag~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0