When it's too loud, I turn it up

Igår gjorde jag det stora misstaget att se på Harry Potter and the Deathly Hallows pt 2 med mamma och Liv. Det var okej fram tills de allra sista sekunderna, för då började jag böla som en liten bebis tillsammans med mamma, och Liv förstod inte. Hon har inte vuxit upp med Harry Potter som jag har, hon har inte ens läst böckerna. Harry Potter är, seriöst, hela min barndom tillsammans med Lord of the Rings. Jag har tålmodigt lyssnat på när pappa läste de första böckera för mig och min bror, väntat på att nya delar ska komma ut, väntat på filmerna och tragglade mig igenom böckerna på engelska själv. Liksom HP har betytt så jävla mycket för mig, liksom det har gjort för många andra, och jag kan på fullaste allvar säga att jag inte litar på någon som inte tycker om Harry Potters magiska värld eller inte har läst böckerna. Aldrig.
 
Åt frukost i sängen idag och såg det sista avsnittet av Love Stage!! (blev helt emotionell och skrek åt skärmen för alltså Izumi och Ryouma är så jävla idiotiska jag bara åh fuck each other already <///3) och fortsatte sedan med Haikyuu!. Ville bara se på mysiga saker trots att jag ligger efter i alla animes jag ser på för att jag hade jätteont i magen och man skulle kunna spela in en skräckfilm med allt blod min kropp producerar.
 
Mådde lite bättre vid ett-tiden så jag följde med resten av familjen för att köpa godis, och det gick bra fram tills typ vi skulle gå hem för då började min mage göra ont igen så jag pep och gnällde hela vägen, haha. Tröståt nötter när jag kom hem och drack te innan jag gick för att spela Bioshock. Börjar komma någonvart nu!!! :D
 
Familjen beställde pizza till middag, så satt och tjockade mig och såg på Repmånad med dem och alltså HAHAHAHAH den var sjukt rolig ♥
  
BÄSTA SCENEN ♥
 
Ska högst antagligen se på film med familjen ikväll och tjocka mig ytterligare. Yaaay 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0