YOU WILL REMEMBER ME FOR CENTURIES

Idag började jag inte förrän halv tolv så jag vaknade... åtta. Kul, huh? Så jag spenderade den extra tiden med att skriva och vara produktiv på det sättet, och så tog det tusen år att välja outfit också. Kom till skolan och fick världens ångestattack när jag skulle äta lunch så jag hoppade det... eh... det här inte bli en vana igen.
 
På psykologin så hade jag läxförhöret och det kändes väldigt bra, typ som om jag kommer få C eller högre. Pratade med Alex efteråt och tvingade honom att hjälpa mig få upp en flaska för jag suger på sånt, och så var jag hysterisk med Amanda för det är en månad kvar till Asking Alexandria/Crown The Empire!!111!!!1!11
Vi började också gå igenom Pavlov efter rasten och det var pretty much det.
 
På läxtimmen så skulle läraren gå iväg så vi fick vara kvar ensamma... var typ allmänt hysterisk, pluggade lite japanska och lekte hänga gubbe och skrev på Damnation innan jag gav upp och gick hem.
 
Sen jag kommit hem så har jag pratat med Frej i telefon, ätit middag, lyssnat på musik och skrivit mer på Damnation. Kom på det bästa slutet någonsin till den, har spelat upp det tusen gånger i mitt huvud och ler varje gång. Ihihihihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0