Your demons come alive to chase you

Vågade spela Bioshock igår, så satt och skrek åt det och gick sedan för att bada. Det var varmt och mysigt och allt luktade gott och jag bara åh varför badar jag inte oftare ;U; Och mamma hade bakat en cheesecake som försvann på typ tio minuter för det var den bästa cheesecaken jag någonsin ätit omnomnom ♥
 
Vaknade till halsont och huvudvärk men pallrade mig iväg i dimman utomhus i alla fall.
 
såhär såg det ut på vägen till bussen och jag bara jag har spelat tillräckligt många spel för att veta att jag kommer dö snart och jag höll på att bli påkörd av en bil hahahaha </////3
 
Drack ananaste innan engelskan, gjorde klart allting löjligt snabbt och läste Small Gods nästan hela lektionen efter det. Såg på en dokumentär om Ismannen och så ska vi göra en book report om valfri bok, och eftersom jag ska tenta med tre böcker så sa läraren att det gick bra att välja en av dem, så jag ska försöka läsa klart min bok den här veckan så att jag äntligen får börja på The thin executioner! :D
 
På matten blev jag arg för att första halvan gick vår lärare igenom hur man skulle göra och andra halvan fick de som ville jobba mer på grundkunskaperna istället för att försöka höja sig vara med lärarkandidaten och hon är så jävla störd orkar inte <////3 Lyckades förstå vad jag höll på med trots hennes jävla bajs och jag och Amanda samarbetade för att hitta vad vi gjorde fel osv, så det var väl helt okej C:
 
Kom ganska precis hem, så ska högst antagligen skriva innan jag går och pluggar engelska AKA läser Small Gods~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0