Your skeleton forgot to bring its backbone

I fredags så hade vi mentorstid och jag fick det roligaste sms:et någonsin. Jag skrattar fortfarande varje gång jag tänker på det ♥
 
alltsÅ HAHAHAHAHAHAHHA I CANT </////3
 
Hade också svenska och det var väl... okej. Ska ha med idrottsklassen (ugh) men det verkar som om de värsta slutat så vi är kanske 20 istället för över 30 så förhoppningsvis kommer det gå bättre det här året.
 
Var med Frej hela helgen och åt massa gott (godis jättegoda vegetariska tacos nachos med smält ost på MMMMMMH älskar att laga mat med honom ♥) och spelade Animal Crossing och han hjälpte mig med matte och vi såg en jättemysig anime som heter Kuragehime (Jellyfish Princess) och jag introducerade honom för Haikyuu!! och jag hjälpte honom med en skoluppgift och det var bara jättemysigt C:
 
Idag på etniciten så var jag arg över att internet inte fungerade - så arg att jag satt som L hela lektionen!!! Ja!!! Och så snodde jag en penna för att jag har en vana att ta alla bläckpennor jag hittar och adoptera dem. Eh. Hade psykologi idag också och minns typ bara att jag och Amanda hypade inför Asking Alexandria/Crown The Empire som är om 39 dagar~ (HERREJESUS TAKE THE WHEEL IM NOT PREPARED)
 
Sen jag kom hem har jag pluggat matte (är ikapp nu!!!), beställt en huvtröja (den är från Drop Dead men inte från deras officiella hemsida eh jag köpte den härifrån), ätit middag, skrivit på Damnation och spelat Bioshock (jag blev så rädd att jag skrek i falsett jesus christ why can't anyone just sit and play with me I hate the Big Daddies :C). Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för badrummet brukar inte bli ledigt förrän vid tio, så jag ska kanske försöka se ikapp animes eller se på Pushing Daisies. Behöver något sött efter Bioshock haha ;w;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0