And now, hold on to me, if you love me

Do you love me?
'Cause every night I shout at the moon
 
I fredags, när jag kollade på hjälpmedel med att skriva och sådär, hittade jag en sida som jag föll för och lekte med i princip hela dagen. Den heter Hiveword och den låter en spara olika stories där man kan skriva ner plotlines, olika scener, karaktärsmallar, settings and what not. Den kommer att vara till stor hjälp för mig eftersom jag ofta kommer på scener som ska hända långt fram i novellen och när jag väl kommer dit så har jag glömt vad jag skulle skriva! Nu kan jag ju samla allt på ett och samma ställe och det är väldigt praktiskt and I have such an author's boner right now ok ♥
 
När jag inte klarade av att skriva mer och fortsatte att bli avbruten för att diskutera min födelsedag (mindre än två veckor kvar!!!!) och hjälpa mamma att sätta upp saker på bokhyllan (för att hon är höjdrädd så att stå på en pall är tortyr för henne HAHAHAHAH lilla mamma då ♥♥) så tog jag en paus och spelade Heavy Rain. Det blev ganska hysteriskt eftersom jag får göra alla val själv och jag ständigt slits mellan att förstöra deras liv och göra responsible choices <///3 Det var i princip hela min fredag, party on Garth. Tror att jag såg på Housesitter med familjen och blev kär i vanilla jellybeans för det är djävulskt gott???
 
Igår såg jag på Legend of Korra till frukosten och alltså ljuden jag ger ifrån mig åt Bolin och Mako är fan inte mänskliga. Hade de inte varit bröder hade jag shippat dem so much, just saying. De är så jävla töntiga och idioter båda två och jag bara HAHAHAHA Bolin's ansiktsuttryck genom hela serien är priceless ♥♥♥
 
Det här är egentligen en video som finns på min instagram för att jag var tvungen att skicka den till Frej för att jag skrattade så jävla mycket alltSÅ HAHAHAHAHA MAKO YOU DORK SHUT YOUR FACE U SUCK
 
Efter att jag dött över hur jävla sämst Mako är så gjorde jag mig i ordning, åt lunch och åkte in till stan med pappa. Igår var nämligen Allsvenskans första match, Hammarbys första match för säsongen och dessutom hemmamatch, så det var en står marsch som började på Medborgarplatsen och skulle gå hela vägen till Tele2 Arena. Jag visste inte att den här marschen tydligen sker varje år men det var kul att vara där i alla fall, och rätt så jävla mäktigt när man väl var på plats! Förstod inte riktigt hur mäktigt det var innan pappa la upp en bild på facebook och skrev "med 30 000 vänner". Jag har aldrig sett så många personer bära samma färger, ha samma mål och sjunga samma ramsor om och om igen förut. Hela stan var i princip grön och vit och det var ölflaskor överallt och alla var hur glada som helst och jag bara åååh. Det var jättekul! Det bästa som hände var när några byggarbetare på andra sidan av Skanstullbron hade hängt upp en Hammarbyflagga och alla skrek när de såg den och skrek "ni på bygget är ni klara" och de svarade och jag dog lite ♥
 
När vi kom dit såg det ut såhär. Har gjort bilden mörkare för att man ska kunna se det gröna tydligt och de där sakerna de använde för att skapa röken luktade stört äckligt och de fanns där under hela marschen men de gjorde mig fett glad ok ♥
 

Vi såg såklart på matchen också. Jag är inte mycket för sport längre, inte sedan jag började sexan, men något med att vara på Hammarbymatchen får mig att tänka hemma. Något med publiken och hela jävla stämningen får mig att känna att jag passar in på något sätt. Fast jag saknar Söderstadion. Det kändes jättekonstigt att vara på en arena som luktade... ny, och inte typ historia </3
 
Hammarby vann förresten! Båda målen var skitsnygga och jag skrattade sönder åt att publiken sjöng "alla rensar fisk i Göteborg" i fucking tjugo minuter nonstop xD När vi gick därifrån var det grönvita personer precis överallt - kollade man ut på gatan var de där, på tågstationen var de också, på tåget, hela vägen hem var de överallt. Det var sjukt mysigt och gjorde mig stolt ♥
 
När jag kom hem var Vampire Diaries på tv så såg på det innan middagen, sen letade jag efter mitt påskägg (hur i helvETE KUNDE DEN LIGGA I DEN LÅDAN JAG KOLLADE I DEN TYP MILJARDER GÅNGER okej två kanske mEN ÄNDÅ) och spelade Sly Cooper för det var i princip min barndom och jag älskar det spelet något otroligt mycket. Såg också på Star Trek med familjen på kvällen :D
 
Idag såg jag på Legend of Korra igen och dog över Bolin och Mako igen, och så har jag lyssnat Shout At The Moon - Mallory Knox och Ever Since - Make Do And Mend på repeat ett par gånger. Har inga planer för dagen men kan gilla på att det blir rätt chill, så kommer antagligen bara skriva och spela tv-spel tills jag inte orkar vara vaken längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0